poniedziałek, 9 kwietnia 2012

Wiosenna sałatka- z podsmażaną gruszką, prażonymi orzechami i grillowaną cukinią

Na świątecznym stole nie mogło zabraknąć również sałatki. Wymodziłam więc coś takiego:



Wiosenna sałatka z gruszką, prażonymi orzechami i grillowaną cukinią.
                                                Potrzebujemy:
sałata zielona
cukinia
orzechy włoskie
rzeżucha
twarda zielona gruszka
ananas
przyprawa Texas
oliwa


Wykonanie:
Gruszkę tniemy na długie i dość grube paseczki, po czym wrzucamy na patelnię i podsmażamy je do zarumienienia na średnim ogniu. Odstawiamy. Orzechy włoskie prażymy na patelni i ściągamy z ognia. Cukinię  kroimy w cieniutkie plasterki, delikatnie je namaczamy w oliwie, delikatnie przyprawiamy Texasem i grillujemy na patelni grillowej, albo tak jak ja zrobiłam- w dwustronnym opiekaczu. Resztę składników posiekać. Połączyć wszystkie składniki w 1 misce i saatka gotowa.



Wyszła naprawdę pyszna. Sama zjadłam prawie całą, bo tak się do niej dałam, że reszta ledwo co zdążyła ;p


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz