wtorek, 13 marca 2012

urodziny brata? No to tort BOUNTY i m&m's

W końcu 20 ma się tylko raz! Postanowiłam więc zrobić mojemu braciszkowi tort z tym co lubi najbardziej. Niedawno zrobiłam taki sam mojemu dobremu koledze również na 20-stkę, za który chłopcy nosili mnie prawie na rękach. Skoro taki dobry, to zrobię bratu taki sam, a co!
Tort jest bardzo szybki do zrobienia.


Potrzebujemy:
krem BOUNTY (przepis here)
m&m'sy bez orzechów
kremówka
3 kupione czekoladowe spody tortowe
ciasteczka maślane
szklanka mleka

A robimy to tak:
na pierwszy spód smarujemy krem BOUNTY i obsypujemy m&m'sami

 kładziemy zmiksowaną kremówkę
 moczymy maślane ciasteczka w mleku
 układamy ciasteczka pomoczone w mleku na warstwie kremówki
kładziemy następny spód, smarujemy kremówką i posypujemy m&m'sami
 układamy pomoczone w mleku ciasteczka
układamy ostatni spód, z wierzchu smarujemy BOUNTY, boki smarujemy kremówką i na końcu układamy m&m'sy na górze tortu

I gotowe. Szybko, a za to jak smacznie. mmm!

1 komentarz: