wtorek, 14 lutego 2012

breakfast #6

podpiekana bułka pszenna z dynią z pesto, pomidorem i mozarellą/ taka sama bułka z domowym dżemem rabarbarowym/ domowym dżemem morelowym


Baked wheat nread with pumpkin seeds, pesto, tomato, and mozarella/ with homemade rhubarb jam/ with homemade apricot jam
 Ta bułeczka była taka pyszna, że żałowałam, że zrobiłam sobie tylko jedną taką !

Niektórzy z was zapewne nie lubią pesto, ja z resztą kiedyś też za nim nie przepadałam. Aż do czasu, gdy zrobiła je moja mama. Od tamtej pory zajadam się nim ze smakiem i stanowi on u mnie bardzo częsty dodatek do makaronów, albo grzanek.  Poniżej podaję przepis na to cudo:

Przepis na pesto:

Składniki:
- bazylia
-czosnek
-parmezan
-słonecznik prażony
-oliwa

Przygotowanie:
Wszystkie składniki dokładnie zmiksować i voila !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz