poniedziałek, 27 lutego 2012

Kurczak na Hawajach

Zawsze chciałam wydrążyć miskę z ananasa, po czym wepchnąć do niej coś pysznego...Niestety za każdym razem, gdy ananas pojawiał się w domu, to zostawał od razu pożerany w całości przez moich kochanych domowników. Teraz jakoś o dziwo nikt go nawet nie tknął, więc postanowiłam to wykorzystać i wymodziłam z niego takie cudo:




Potrzebujemy: (na 1 porcję)
kuskus (ilość zależy od zapotrzebowania- u mnie 4 kopiaste łyżki)
mleczko kokosowe
mały kawałek kurczaka
kawałki ananasa
do kuskus:
szczypta chilli
szczypta pieprzu
szczypta soli
marynata do kurczaka:
sól
pieprz
przyprawa do grilla

A robimy to tak:
Wydrążamy ananasa tak, aby powstała nam z niego miska. Gotujemy kuskus na wodzie, a gdy już napęcznieje to odcedzamy wodę(o ile to konieczne) i dodajemy 3 łyżki mleczka kokosowego. Dodajemy sól, pieprz i chilli- mieszamy. Opanierować kurczaka solą, pieprzem i przyprawą do grilla, po czym grillować w opiekaczu, lub na patelni grillowej do zarumienienia. Kuskus przełożyć do wydrążonego ananasa. Pokroić ananasa i kurczaka na kawałki, po czym przełożyć na kuskus.
Smacznego !

1 komentarz:

  1. Ooo! Strasznie mi się podoba ananas w formie miski, skorzystam z Twojego pomysłu na pewno niedługo :D W ogóle całe danie jest super <3

    OdpowiedzUsuń